dinsdag 17 april 2012

Nederlanders gelukkige mensen!

Nederlanders gelukkige mensen!!

Wie had dat ooit kunnen denken. Wij Nederlanders die altijd lopen te klagen. We staan op nummer 4 van de lijst van de meest gelukkige mensen van de wereld.

Hoe kan dat dan? Iedereen loopt toch altijd te klagen. Blijkbaar hebben we het nodig om te klagen, is het een must, maar is het gevoel toch totaal anders.
Ik ben iemand die (naar mijn mening) niet veel klaagt. Ik ben me heel bewust van alle dingen die ik heb en geniet er ook van. Ik ben heel blij om te horen dat andere Nederlanders daar ook bewust van zijn, hoewel dat niet altijd zo wordt uitgesproken.

De Scandinavische landen (Denemarken, Finland, Noorwegen) gaan ons voor. Toch opvallend dat het allemaal in Noord Europa is.

In het volgende artikel kunt u de rest van de lijst bekijken. (http://www.telegraaf.nl/binnenland/7257884/__NL_bijna_gelukkigst__.html)

Tot de volgende blog, alle gelukkige mensen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten